ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 2013!
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ
ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ ΕΠΟΧΗΣ,
Η ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ!
Ξεπερνάει σήμερα σε διασημότητα
και την «Τζοκόντα» του Ντα Βίντσι
Και ξαφνικά…
Η θεογέννητη Ελληνική Μυθολογία έγινε παγκόσμιο ανάγνωσμα!
Όλα τα Διεθνή Μέσα «διδάσκουν» Δωδεκάθεο ακόμα και Πάνθεον με λεπτομέρειες…
Περσεφόνη, Πλούτωνας, Ερμής. Τα ονόματα λάμψης των ημερών.
Παγκόσμιο αμόκ.
Θεά και θεοί, πρώτο θέμα σε όλα τα μίντια. Κάθε είδους.
«Χειραψία γνωριμίας θεών» με τον κάθε πολίτη του Πλανήτη.
Το βιβλίο των συναρπαστικών μύθων άνοιξε η Αμφίπολη.
Η απειρόκαλλη ψηφιδωτή νεκρογραφία που αποκαλύφθηκε μάγεψε την Υφήλιο.
Η Περσεφόνη ξεπερνάει σήμερα σε διασημότητα την «Τζοκόντα» του Ντα Βίντσι.
Τα κορυφαία ξένα ΜΜΕ μιλούν για απαράμιλλη γοητεία, δέος και θαυμασμό
για ην Περσεφόνη, τη λυπημένη βασίλισσα του κάτω κόσμου με τον λευκό χιτώνα.
Ξετρελαίνονται, με τη σκηνή της απρόθυμης θεάς που τραβάει ο Πλούτωνας.
Ζωντανός διαγωνισμός σε όλα τα Μέσα για το «ποιος ξέρει περισσότερα».
Για το «ποιος είναι πιο βαθύς γνώστης της Ελληνικής Μυθολογίας».
Το «NBC» αναφωνεί:
«Θεέ μου, τι έκπληξη»!
Και σημειώνει
«Όταν το αριστούργημα πρωτοαποκαλύφθηκε έδειχνε το θεό Ερμή, αγγελιοφόρο του δωδεκάθεου και γιο του Δία με ένα φαρδύ καπέλο μπροστά από ένα άρμα με δύο άλογα που οδηγούσε ένας γενειοφόρος άνδρας.
Αλλά όταν έφυγε περισσότερο χώμα βγήκε μία τρίτη φιγούρα.
Μία γυναίκα με υψωμένο το χέρι της με έκφραση απόγνωσης.»
Το «Discovery» υπογραμμίζει:
«Το ψηφιδωτό συνδέει τον Τύμβο της Αμφίπολης με τους τάφους της Βεργίνας.
Εκεί, που έχει ταφεί ο Φίλιππος ο Β’. Ο πατέρας του Αλεξάνδρου υπάρχει μία τοιχογραφία με την ίδια σκηνή».
Το Γαλλικό Πρακτορείο γράφει:
«Η Αρπαγή της βασίλισσας του Κάτω Κόσμου αποκαλύφθηκε στο αρχαιοελληνικό μωσαϊκό.
Το εντυπωσιακό ελληνικό ψηφιδωτό που ανακαλύφθηκε στον τάφο της εποχής του Μεγάλου Αλεξάνδρου απεικονίζει το μύθο της αρπαγής της Περσεφόνης, κόρης του Δία που έγινε βασίλισσα του Κάτω Κόσμου».
Το Γερμανικό Πρακτορείο παρατηρεί:
«Η νέα λεπτομέρεια του ψηφιδωτού δείχνει την Περσεφόνη με τα μαλλιά της
να ανεμίζουν και με θλιμμένη έκφραση.
Ο Άδης, σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία, ερωτεύτηκε την Περσεφόνη
και την έκλεψε από τον Κόσμο των Ζωντανών».
Θα κλείσω με το συμπέρασμα –που μου άρεσε-ενός αρχαιολόγου
του History Channel.
«Τόσοι θεοί προηγούνται στην Αμφίπολη.
Ο νεκρός τι θα είναι;
Και άλλος θεός ή επίγειος θεός;»
Για όποιον δεν κατάλαβε «φωτογράφησε» Αλέξανδρο!



